من فکر می کنم دیوانه است (به روشی عالی) که یک مدیر/مدیر/نویسنده شرکت موفق هنوز برای پاسخ به سؤال تصادفی از معامله گران زمان می برد ... خیلی ممنون از اینکه در مورد پاسخ دادن به من پاسخ دادید.
اول ، کمی پیش زمینه ، بنابراین می دانید که من از کجا می آیم. من از ابتدای سال 2004 در یک شرکت پروپ در شیکاگو که تخصص در معاملات سهام Intraday را انجام داده بود ، شروع کردم ، دقیقاً مانند SMB. با این حال ، این آموزش حداقل بود (1 هفته کلاس ، 2 شبیه ساز که تقریباً هیچ نظارتی ندارند و در کنار جانباز نشسته اند) به جای پشتیبانی مداوم SMB برای معامله گران خود فراهم می کنند. من از ابتدا قول داده بودم ، از ابتدا ناخوشایند بود ، هرچند که گاهی اوقات تمایل به سبقت گرفتن داشتم. اولین کسی بود که در کلاس 8 ورودی من یک روز 1000 دلار و تنها کسی که بعد از یک سال هنوز در آنجا بود ، اما بعضی اوقات روزهای قرمز بیشتری نسبت به سایرین داشتم ، به خصوص وقتی بازار کند بود. داستان کوتاه ، من بعد از 3 سال که قرعه کشی 2K در ماه را پوشانده ام ، ترک کردم اما از این دست کمی استفاده کردم زیرا فقط نیاز داشتم که برای زندگی در پول خود شروع کنم. سپس من به عنوان تحلیلگر (XXXX) به کار خود رفتم و در محصول معامله گر آنها معامله گر شدم. من همچنین با مقداری پولی که توسط پدربزرگم به من داده شد ، در کنار هم معامله کردم. خوشبختانه ، بازار برای سبک تجارت من در نیمه پشت سال 2007 بسیار عالی شد و در سال 2008 کاملاً شگفت انگیز شد و من به عنوان یک معامله گر شکوفا شدم و پول قابل توجهی کسب کردم. من توجیهی را برای تمرکز تمام وقت در تجارت خود در ابتدای سال 2011 ترک کردم. سود من با مشکلات معمول تا آغاز اکتبر سال 2011 ادامه داشت ، که به طور غیرقانونی سهام کمتری برای سال 2011 بود. وقتی این اتفاق افتاد ، من بودمحدود 1. 2 میلیون نفر برای سال و در ابتدای ماه دسامبر 1/3 از آن را پس گرفتم و برای سال متوقف شدم. این هنوز بهترین تجارت سال من بود ، اما خودم را در یک مکان ذهنی بسیار منفی پیدا کردم زیرا با غلبه بر و تصمیم گیری های ضعیف ، این پول را از دست دادم
اکنون می بینم که خودم در ابتدای سال 2012 دوباره پول خود را از دست می دهم و هیچ نوع ریتمی یا جریان با بازار پیدا نکرده ام. من از سال 2006 ، وقتی که شرکت PROP را ترک کردم ، ناامید نشده ام. من قبلاً مشکلات و اعتماد به نفس داشته ام ، اما این یک قدر بزرگتر از چیزی است که قبلاً تجربه کرده ام. من می دانم که من در محیط های تجاری عاطفی بهترین کار را می کنم ، (سال گذشته آینده نقره ای را خرد کردم) اما خودم را نمی توانم به سادگی منتظر یک محیط بهتر باشم زیرا من در خانه نشسته ام و هیچ چیز برای اشغال وقت خود را به جز تجارت و هیچ کس دیگری برای اشغالبه من کمک کنید تا برای تجارت ضعیف پاسخگو باشید. من در یک مکان ذهنی بد هستم و بازار در حال حاضر با سبک من مشبک نمی شود ، اما من یک ماه استراحت کردم. سوال من در ابتدایی ترین شکل این است ، آیا شما در مورد زمانی صحبت می کنید که بزرگترین "بحران اعتماد به نفس" در مورد تجارت خود را داشته باشید و چگونه از آن عبور کرده اید؟فکر می کنم فقط شنیدن این داستان ممکن است به من کمک کند تا بر برخی از مشکلات معاملات تازه وارد مربوط به اعتماد به نفس و اعتقاد بر من غلبه کنم.
قله
اعتماد به نفس: مقاومت شما در برابر ناامیدی- دکتر اندرو منکر
من در مورد این در یک تجارت خوب نوشتم. صفحه 313 و تجربه من در سال 2001 را بررسی کنید. اساساً ، من استراحت کردم. هر سال فکر می کنم این پایان است. و سپس من برخی از فکر و تحقیق را انجام می دهم. من دفترچه بازی خود را به معاملات بهتر خود متراکم می کنم و اعتماد به نفس و PNL را دوباره بازسازی می کنم. بخش اعظم تجارت ، زمان را برای درک بهترین نمایشنامه های خود در بازار فعلی ، پیدا کردن بیشتر آنها و تجارت آنها با اندازه بیشتر می کند. بنابراین می پرسم: بهترین نمایشنامه های شما در این بازار فعلی چیست؟
بیشتر معامله گران باتجربه ، که موفقیت تجارت را می شناسند و سپس مانند معامله گر بالاتر از مبارزات ، از نمایشنامه هایی استفاده می کنند که کار در بازار فعلی را متوقف کرده اند. همه معامله گران باتجربه دوره های مبارزه و شک و تردید را پشت سر می گذارند. من یک معامله گر سطح بالا را می شناسم که به نظر می رسد ماه ها هر سال تقریباً ناراحت است قبل از اینکه وارد خط خوب بعدی خود شود. من با یک معامله گر کار می کنم که اگر او با این روند مبارزه کند ، می تواند هر ماه به جای مثبت طبیعی خود ، به طور قاطع منفی به پایان برسد.
thxs برای دستیابی بهموفقیت معاملات خود را تبریک می گویم. اگر در گذشته درآمد کسب کرده اید می توانید به جلو بروید. من در این مورد شک ندارماین بچه هایی هستند که هرگز درآمد کسب نکرده اند و فقط یک تغییر ساده در اینجا فکر می کنند و همه تفاوت هایی را که من نگران آن هستم ایجاد می کند.
امیدوارم که کمک کند.

3 نظر در مورد "چگونه می توانم اعتماد به نفس تجارت خود را دوباره بدست آورم؟"
shaq48_trading
به نظر می رسد که این معامله گر مانند خودم بسیار کوتاه است. من هنوز هم هر روز فرصت های زیادی را در سمت کوتاه پیدا می کنم اما صبر بیشتر مورد نیاز و انتخابی است. این نوار برای شورت های بدون نظم و انضباط عالی سخت است. اگر دوست دارید به من ایمیل بزنید و ما صحبت خواهیم کرد.
"من در خانه نشسته ام و هیچ چیز برای اشغال وقت خود به جز تجارت و هیچ کس دیگری برای کمک به من در قبال تجارت ضعیف کمک نمی کند."بعضی اوقات شما تنظیماتی را انجام می دهید که فقط به این دلیل که از مرگ خسته شده اید ، خوب نیست. چگونه من سعی می کنم این مسائل را در جایی که اواسط سال گذشته حل و فصل کنم این است که به ترم های زیر فکر کنم. من معامله گر که توسط فرزندانم شاغل هستم ، تا آنجا که می توانم تجارت کنم. بچه های من مدیرعامل من هستند و امروز و در آینده از ایده های خوب تجارت و نظم و تجارت مناسب امروز بهره مند می شوند. اگر تجارت خوبی نکنم ، بچه هایم را ناامید خواهم کرد. باید بگوید خیلی کمک کرد. از آنجا که شما رئیس ندارید که صندلی خود را در خانه خود بررسی کنید و معاملات خود را در خانه خود بررسی کنید ، فقط بروید و به دنبال کسی باشید که برای شما مهم باشد که به او اعتماد دارید و پاسخگوی او هستید. حتی اگر سگ شما باشد.
من 5 سال است که تجارت می کنم و هر روز و هر روز در آموزش و تجارت خود سرمایه گذاری می کنم و هنوز هم به طور مداوم سودآور نیستم. من دوست دارم برای یک شرکت بازرگانی کار کنم اما این پیشینه من است و من یک خانواده هستم که از آن تغذیه کنم و صلاحیت ارائه یک شرکت تجاری را ندارم که اساساً من یک معامله گر تنها هستم. من استیو پالمکیست ، آل بروکس و SMB را مربیان تجاری خود می دانم. من بعضی اوقات احساس می کنممن حدس می زنم که این بیشتر ایمان است که من را به دست می آورد و احساس پیشرفت مثبت می کند. اگر بتوانم تا 10 سال به آنجا بروم ، خوشبخت ترین مرد زنده خواهم بود. شما به طور مداوم سودآور بوده اید و سپس برخی. همانطور که مایک گفت شما می دانید که می توانید این کار را انجام دهید. سال گذشته تصمیم گرفتم که بیش از حد وسواس تجارت داشته باشم و به دنبال این بودم که وقت خود را با تلاش برای ایجاد یک تجارت وب تقسیم کنم. از آنجا که من این کار را شروع کردم و زمان تجارت خود را کاهش دادم ، بعد از چند ماه فهمیدم که واقعاً هیچ اشتیاقی به تجارت ندارم ، تجارت اشتیاق من بود. من به تجارت کاملاً دوباره زنده و تازه متمرکز شدم. من همچنین سبک خود را در عمق مرور کردم ، مصمم 2010 و 2011 یک بازار واقعاً مسطح و خاردار (به خصوص در استرالیا) بود و سبک خود را با استفاده از گروههای بولینگر و معکوس های عملکرد قیمت در گروه تغییر دادم ، معاملات زمان کوتاه تر و خارج شدن از گروه مقابل ()تجارت کانال). این تجارت سبک اتفاق می افتد که شخصیت من نیز متناسب با یک شخصیت باشد. تنظیم سبک من و حواس پرتی موقت هم با نتایج من و هم با انگیزه من تفاوت زیادی ایجاد کرد. من پیشنهاد می کنم سرگرمی پیدا کنید تا برخی از وقت و افکار خود را اشغال کنید ، خواه این گلف باشد ، هواپیماهای مدل ، رقص ، باغبانی ، هنر ، هنرهای رزمی هر چه باشد و معاملات خوب خود را همانطور که بلا پیشنهاد می کند ، بررسی کنید. اگر این نوع فعالیت ها را در زندگی خود ندارید ، صریحاً چرا زندگی حتی ارزش زندگی دارد؟واضح است که شما پول دارید. من می دانم که مردم در مورد بررسی معاملات خوب و بد شما صحبت می کنند (من چند عکس از هر یک را روی دیوار خود در دید ثابت نگه می دارم) اما به نظر می رسد که تجارت موفقیت آمیز را بررسی می کنم ، واقعاً به تأیید مجدد آنچه کار می کند و دوباره تمرکز می کند ، کمک می کند. بهترینها برای شما. هیچ چیز بدتر از یک شخص با استعداد که از آن استعداد استفاده نمی کند ، وجود ندارد
پاسخ دهید
برای ارسال نظر باید وارد سیستم شوید.
دوره ی فارکس...
ما را در سایت دوره ی فارکس دنبال می کنید
برچسب : نویسنده : مهناز افشار بازدید : 30 تاريخ : شنبه 21 مرداد 1402 ساعت: 12:52